Openingstijden en contact

Het gemeentehuis in Horst is elke werkdag open van 8.00 tot 17.00 uur. Op maandagavond is het gemeentehuis open tot 20.00 uur.

Openingstijden en bezoek

Maandag 20 mei: gesloten (Tweede Pinksterdag)

Openingstijden gemeentehuis

  • Maandag: 8.00 tot 20.00 uur
  • Dinsdag tot en met vrijdag: 8.00 tot 17.00 uur

Bellen

Social media

Maandag tot en met vrijdag: 9.00 tot 17.00 uur

Bezoek en afspraken op het gemeentehuis

  • Moet u persoonlijk iets regelen aan de balie? Maak dan een afspraakexterne-link-icoon via de website. Lees de bevestiging goed. Daarin staat wat u mee moet nemen naar uw afspraak.
  • U kunt uw nieuwe paspoort, ID-kaart, rijbewijs of gehandicaptenparkeerkaart zonder afspraak ophalen bij de receptie. Let op: voor aanvragen maakt u wel een afspraak.
  • Bent u te laat voor uw afspraak? Dan gaat uw afspraak niet door. U maakt dan een nieuwe afspraak.
  • U kunt veel zaken ook digitaal regelen op deze website.
  • In het gemeentehuis zijn regels voor een gezond en veilig bezoek.

Afspraak afzeggen

Wilt u een afspraak afzeggen of wijzigen? En heeft u een e-mail gekregen met een afspraakbevestiging? Gebruik dan de link in de e-mail om uw afspraak af te zeggen. U kunt daarna een nieuwe afspraak maken.

U kunt ook de gemeente bellen: 077 - 477 97 77.

Informatie over uw bezoek

Post en fax

  • Postbus 6005, 5960 AA Horst
  • 077 - 477 97 50

Betalen

  • Voor rekeningen en gemeentelijke belastingen: NL48RABO0123601150, BIC: RABONL2U
  • Voor andere betalingen: NL96BNGH0285004220, BIC: BNGHNL2G
  • KVK-nummer: 14130612
  • Btw-codenummer: NL809266660B01

Inkoopbeleid