Openingstijden en contact
Openingstijden gemeentehuis
- Maandag: 8.00 tot 20.00 uur
- Dinsdag tot en met vrijdag: 8.00 tot 17.00 uur
- Moet u persoonlijk iets regelen aan de balie? Maak dan een afspraak.
- U kunt zonder afspraak uw nieuwe paspoort, ID-kaart, rijbewijs of gehandicaptenparkeerkaart ophalen.
- Vrijdag 5 september: ophalen paspoort, ID-kaart of rijbewijs: 8.00 tot 12.00 uur.
- Bezoekadres: Wilhelminaplein 6, Horst. Parkeren kan gratis op 1 van de 4 fietsparkeerplaatsen of op 1 van de 1.000 parkeervakken in Horst. Voor sommige parkeerplaatsen heeft u een blauwe parkeerschijf nodig.
Contact
Iets melden?
- Een losse stoeptegel, kapot verkeersbord of iets anders in de openbare ruimte meldt u via het meldingsformulier of de BuitenBeter-app.
- Afval niet opgehaald
- Afvalcontainer aanvragen, wisselen of inleveren
Vraag
Vindt u op onze website geen antwoord op uw vraag? Gebruik dan het contactformulier om een vraag te stellen. Met het contactformulier kunt u veilig persoonlijke informatie met de gemeente delen. U krijgt binnen 5 werkdagen een reactie van de gemeente.
Bellen
Lukt het niet digitaal? U kunt ons ook bellen. We helpen u graag.
- Telefoon: 077 - 477 97 77.
- Maandag tot en met vrijdag: 8.00 tot 17.00 uur
- Donderdag 4 september: 8.00 tot 15.00 uur
Post
Gemeente Horst aan de Maas
Postbus 6005
5960 AA Horst
Journalisten
Journalisten kunnen voor persvragen de gemeente bereiken via:
- Telefoon: 077 - 477 96 60
- E-mail: pers@horstaandemaas.nl
Betalen
- Voor rekeningen en gemeentelijke belastingen: NL48RABO0123601150, BIC: RABONL2U
- Voor andere betalingen: NL96BNGH0285004220, BIC: BNGHNL2G
- KVK-nummer: 14130612
- Btw-codenummer: NL809266660B01